Peurto Vallarta 2 Februari

Vandaag gingen we op bustour door Peurto Vallarta en omgeving, maar eerst naar BBB voor onze panecakes met slagroom en een gesprekje met Alex. We moesten om negen uur buiten klaar staan waar een busje ons zou komen ophalen, deze bracht ons naar een Holiday Inn hotel waar we overstapte in een oud en smerige truck ( jeep). We maakte eerst een tour door de stad en gingen sierraden kijken, maar dat is niets voor ons wij houden meer van souvenierwinkels. Onze gids liep ons plekjes zien waar hij met een normale bus nooit zou kunnen komen, we hebben ook kennis gemaakt met zijn vader want hij liet zijn oude buurt zien.
Daarna gingen we naar de andere kant van het eiland, langs het strand had je een mooie boulevard en zandsculpturen. We maakte wat foto's stops en gingen naar de beroemde rotsformatie Los Arcos, was dat een tegenvaller ik vond ze vies maar vanaf een afstand zag het er leuk uit.

We gingen lunchen bij El Eden een plaats waar een film ooit de Predator is opgenomen, was een leuke omgeving. Hierna werden we teruggebracht naar het hotel of cruisehaven, wij kozen ervoor om in de stad te blijven en terug te lopen. Wat ze zeer vreemd vonden dat wij dat wilden, dat hebben we ook geweten gelukkig was het een rechte weg maar na anderhalf uur lopen waren we eindelijk bij het schip. Onderweg wel een supermarkt in geweest op zoek naar chocolade maar dat kennen ze daar blijkbaar niet. Van dat wandelen hadden we dorst en honger gekregen dus even chickenwings met friet gehaald en cola light voor het gezonde gedeelte.

Vanavond moesten we eten in Triton's weer lekker snel klaar, en het was vanavond pirateavond. Alle personeel liep in piratekostuums en ook wat gasten waaronder wij. Om 9.45 begint de pirateavond en vuurwerk en daarna een groot buffet, wij zijn niet geweest we hadden geen zin. Maar zet hieronder van de vorige keer een paar foto's voor de indruk.

Terwijl het vuurwerk de lucht in ging, waren wij naar bed.